=
Vše o půjčce
Jsme tu pro všechny, kterým nepůjčí banka, a i přesto mají zájem o spotřebitelský úvěr ve výši 10 000 až 150 000 Kč.
Jedním z hlavních argumentů, proč si sjednat Razdva půjčku, je její rychlost. Vyplácíme peníze do 15 minut od schválení půjčky.
Naše služby jsou pouze online. Nemusíte kvůli sjednání s nikým komunikovat a vše si zařídíte z pohodlí vašeho domova nebo třeba cestou do práce.
Neptáme se na účel vaší žádosti o půjčku, nezajímá nás, zda si chcete půjčit na novou pračku nebo si jen chcete vyrazit na luxusní dovolenou.
Při sjednání žádosti zaručujeme kvalitu, bezpečnost a jednoduchost.
Záleží nám na vás a vaší spokojenosti, proto vítáme zpětnou vazbu, která nás i vás posune dál.
často kladené dotazy:
Jaké doklady mám doložit a kam?
Povinnými dokumenty jsou kopie občanského průkazu a dále například kopie cestovního pasu, řidičského průkazu nebo zbrojního průkazu. Povinný je i výpis z běžného účtu klienta. Více v dokumentu: Informace a doklady požadované od spotřebitele podle § 84 odstavec 1 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, v platném znění.
Proto, abyste si u nás mohli půjčit, je důležité vlastnit mobilní telefon, e-mail a bankovní účet.
Požádal/a jsem o odklad splátky prostřednictvím formuláře v klientské zóně. Co bude následovat?
Vyčkejte na odpověď, pracovníci Razdva půjčky vás budou kontaktovat s dalšími instrukcemi.
Musím mít ručitele?
K tomu, abyste u nás získali půjčku, není potřeba ručitel.
Můžu smlouvu zrušit?
Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření. Rozhodnutí o odstoupení požadujeme v písemné formě zaslané na adresu PROFI CREDIT Czech, a. s., nábřeží Závodu míru 2739, 530 02 Pardubice nejpozději poslední den před vypršením lhůty. Poskytnutou půjčku a smluvní úrok nám musíte vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne odeslání odstoupení.
Na co můžu půjčku použít?
Razdva půjčka je bezúčelový spotřebitelský úvěr, peníze můžete použít na cokoliv.
Jaké jsou u půjčky poplatky?
Sjednání i vedení půjčky je zdarma, to samé platí i pro mimořádné splátky. V případě prodlení ve splácení si můžeme účtovat účelně vynaložené náklady na vymáhání, smluvní pokutu a zákonný úrok z prodlení. Při využití předčasného splacení je poplatek dle zákona o spotřebitelském úvěru.
Můžu měnit účet, ze kterého posílám splátky?
Ano, důležité je, abyste uváděl/a správný variabilní symbol.
Kde zjistím variabilní symbol a číslo účtu, kam mám splátku posílat?
Číslo účtu naleznete ve smlouvě, variabilní symbol je vždy číslo smlouvy. Smlouva obsahuje i výši splátky.
Co mám dělat, když nemám dostatek prostředků na zaplacení splátky?
Neprodleně nás kontaktujte na tel.: 800 800 646 nebo na e-mail info@razdvapujcka.cz.
Jak můžu zřídit placení inkasem?
Díky inkasu budete mít přehled o termínu vašich splátek. Zřídit si ho můžete ve své bance, nebo pomocí internetového bankovnictví. Inkaso proběhne automaticky a vždy včas.
O zavedení inkasa nás informujte zasláním kopie inkasního příkazu na info@razdvapujcka.cz.
Jak můžu změnit své osobní údaje?
Pokud si přejete změnit jakýkoliv osobní údaj, kontaktujte nás telefonicky na 800 800 646 nebo využijte kontaktní formulář na www.razdvapujcka.cz.
Jak a kde podepíšu smlouvu?
Smlouvu můžete online podepsat přímo na webu Razdva půjčky při dokončení žádosti o půjčku. Na váš běžný účet vám odešleme 1 Kč s variabilním symbolem, který použijete jako kód k podpisu smlouvy. U následujících půjček budete pak moci využít k podpisu smlouvy sms kód.
Jak dlouho trvá, než se dozvím, že jsem půjčku dostal/a?
Rozhodnutí o schválení půjčky vám bude sděleno prostřednictvím SMS na váš mobilní telefon a e-mailem do 15 minut od odeslání žádosti o půjčku, a to v případě, že si požádáte v pracovní době od 8:00 do 20:00 hod.
Online žádosti přijímáme 24 hodin denně.
Co mám dělat, když nemůžu splátku uhradit v termínu?
V případě, že nejste schopni splatit úvěr v řádném termínu, lze dobu splacení úvěru prodloužit využitím neplaceného odkladu s doložením dokumentu důvodu nemožnosti uhradit splátku (viz znění smlouvy) nebo placených odkladů. Pokud vám ani placené odklady nevyhovují, kontaktujte nás na tel. čísle 800 800 646.
Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?
Žadatelem o půjčku nesmí být osoba mladší 18 let, musí mít stálý zdroj příjmu, který je mu vyplácen na bankovní účet (z tohoto účtu pak platí své výdaje). Být občanem ČR, nebýt v exekučním řízení a v insolvenci.
Před odesláním žádosti zvažte, zda jste schopni půjčku řádně splácet, a neohrozíte tak chod Vaší domácnosti.
Je možné splátku nějak odložit nebo zmrazit?
U půjčky se splatností 3 měsíce a více je možnost jednoho odkladu splátky zdarma na základě doložení dokladu o neschopnosti uhradit splátku (viz znění smlouvy). Dále je možnost využít placené odklady splátek dle pravidel popsaných ve smlouvě.
Jak velkou částku si můžu půjčit?
Klienti si mohou vybrat z možností dle doby splácení, či výše úvěru. S dobou splácení od 3 měsíců do 48 měsíců nabízíme půjčky od 10 000 Kč do 150 000 Kč.
Je možné získat více úvěrů současně?
Ano, při řádném splácení můžete po 6 měsících zažádat o další půjčku (platí pro všechny produkty PROFI CREDIT). Je možné mít jen 3 aktivní smlouvy.
Jakým způsobem mi vyplatíte peníze? Jak budu splácet?
Používáme pouze bezhotovostní styk, peníze vám tudíž vyplatíme na bankovní účet. To platí i o splácení - splátky se odesílají na účet uvedený ve smlouvě. Doporučujeme zřízení inkasa.
Můžu si půjčit, když nejsem zaměstnán/a na HPP?
Ano, v případě, že doložíte jiný pravidelný příjem, jako je důchod, renta a jiné.
U které banky musím mít účet, abych mohl/a mít peníze na účtu do 15 minut od schválení?
Jestliže vlastníte účet vedený u některý z těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisenbank, Fio banka, Equa bank, Sberbank CZ.
Jak rychle budu mít peníze na účtu?
Jestliže vlastníte účet vedený u některý z těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisenbank, Fio banka, Equa bank, Sberbank CZ, bude požadovaná částka odeslána na váš učet do 15 minut od schválení žádosti, a to v pracovní dny mezi 8:00 a 20:00 hod. Pokud vlastníte účet u jiné banky, převod trvá maximálně 2 pracovní dny.
Jak si spočítám, jaká je výše RPSN?
Na začátku žádosti o půjčku si nastavujete parametry půjčky (částku a splatnost) na tzv. kalkulačce, kde se vyjádří i ostatní hodnoty včetně RPSN. Po schválení půjčky naleznete RPSN ve smlouvě a po vyplacení peněz v oznámení o schválení úvěru.
Kde zjistím, že řádně splácím?
Pokud si nejste jisti, že půjčku splácíte bez problému, kontaktujte nás telefonicky na 800 800 646 nebo využijte kontaktní formulář na www.razdvapujcka.cz/kontakty/.
Kde najdu poukaz za registraci do klientské aplikace a jak ho mohu využít?
Poukaz za registraci získáváte automaticky a naleznete ho v sekci přijatých notifikací. Tento poukaz můžete využít na internetových stránkách společnosti Mall.cz. Stačí si pouze vybrat, co si chcete koupit a při objednávce zadat kód, který jste od nás získal. Sleva 100 Kč vám bude odečtena po zadání kódu.
Je zákaznická aplikace bezplatná?
Ano naše aplikace je zcela bezplatná. Můžete jí využívat pro kontrolu vašich smluv/žádostí.
Kdy mohu očekávat, že bude moje žádost o půjčku vyřízena obratem?
V pracovních dnech mezi 8. a 17 h.
Proč se zákaznická aplikace jmenuje MyPROFI, ale v úvodním logu je uvedeno PGonline?
Profireal Group, do které spadá PROFI CREDIT, se neustále rozšiřuje na nové trhy, se kterými souvisí vývoj nových digitálních technologií. Všechny tyto nové aktivity na onlinových platformách se označují jednotným logem – PGonline. Jméno aplikace MyPROFI vzniklo z názvu společnosti PROFI CREDIT a to kvůli jednoduššímu vyhledávání aplikace v obchodu play.
Na co můžu půjčku použít?
Razdva půjčka je bezúčelový spotřebitelský úvěr, peníze můžete použít na cokoliv.
Jaké mohu využít způsoby přihlášení do klientské aplikace?
V případě, že se nechcete přihlašovat vámi zadaným pinem a máte mobilní telefon podporující otisk prstu, můžete si nastavit přihlášení pomocí otisku prstu. Toto nastavení provedete jednoduše v nastavení aplikace.
Za jak dlouho po doplacení poslední splátky bude moje smlouva ukončena?
Smlouvy ukončujeme 1x týdně – vždy v pondělí. O ukončení smlouvy vás vyrozumíme písemně, na vaši kontaktní adresu a zároveň vám pošleme notifikaci notifikaci v mobilní aplikaci.
Nejsem si jistý, jestli aplikace správně zobrazuje uhrazené splátky. Kde si mohu informace ověřit?
V případě, že si chcete ověřit informace dostupné v aplikaci nebo máte dotaz, na který vám naše aplikace neodpoví, kontaktujte naše Call centrum v pondělí až pátek v pracovní době 8 – 16:30 hodin na telefonním čísle 800 800 646, nebo pište na info@razdvapujcka.cz. Při komunikaci prosím uvádějte číslo vaší úvěrové smlouvy/žádosti.